Till senaste kommentaren

Mina köpoäng är förlorade - vad kan jag göra?

Hej,
Jag har varit registrerad i er kö sedan 4 - 5 år, nu kan jag inte logga in igen eftersom jag var fast i utomland på grund av pandemin. Snälla kan jag få tillbaka mitt konto och poäng?

Kommentarer

  • Hej,

    för att behålla sin plats i vår bostadskö, krävs det att man loggar in 1 gång/12 månadersperiod. Då detta inte gjordes, har du tyvärr fallit ur vår kö.
    Vi rensar regelbundet våra system från personlig information som vi enligt GDPR inte har rätt att spara, så dina köpoäng är förlorade och du får därför ställa dig i kö på nytt för att börja samla poäng.

    Om dina kontaktuppgifter är korrekt uppdaterade så får du två påminnelser (en två månader innan och en en månad innan) om att det är dags att logga in för att fortsätta vara aktiv, och på så sätt fortsätta samla poäng. Titta gärna i skräpposten, ifall vår e-post inte ligger under betrodda mailadresser. 

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.