Välkommen till Väsbyhems kund- och supportforum. Här kan du ställa frågor, rapportera problem eller hjälpa oss genom att komma med förslag och idéer.
Vi på Väsbyhem vet att ett bra boende är så mycket mer än bara lägenheten. Vi vill erbjuda bostadsområden som vi är stolta över och dagligen låta våra hyresgäster märka av vår omtanke. Vi ska vara det självklara valet för både nuvarande och blivande hyresgäster som vill bygga sin framtid i Storstockholm.
Väsbyhem ska med fokus på sund ekonomisk och miljömässig hållbarhet bygga och förvalta ett variationsrikt bestånd av bostäder i Upplands Väsby samt säkerställa kundnöjdhet genom positivt bemötande och lyhördhet för kundens behov.
Det enklaste och snabbaste sättet att göra en felanmälan är via nätet som inloggad på Mina sidor.
Då får din kvartersvärd direkt en notis om att du behöver hjälp med något.
Logga in på Mina sidor, klicka på fliken "Kontrakt" och sedan "Skapa serviceärende". Fyll i det digitala formuläret och klicka på skicka - klart!
I normala fall tar din kvartersvärd kontakt med dig senast under nästkommande arbetsdag.
Här hittar du länken till inloggning på Mina sidor
Du kan också ringa eller komma in till oss på Kundcenter så hjälper vi dig att anmäla problemet.
Länk till Väsbyhems kundcenter.
Varmt välkommen!