Lösenord

Hej, jag försökte att logga in mig, jag tror att jag glömt lösenordet.
Även det gick inte att återställa.
Hur får jag hjälp?
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Heshmatolla!

    Har det gått mer än ett år sedan du loggade in senast?
    Då kan du ha blivit avaktiverad från vår hemsida.
    Ring oss på Väsbyhem Kundcenter så kan vi ta dina uppgifter och kolla upp detta. Telefon nummer till oss är 08-590 98 000.

    Ha en bra dag!
    Bästa svaret
  • Hej

    Jag kan inte gå in i sida, vad ska vi göra nu?
  • Hej Katiuska!

    Har det gått mer än ett år sedan du loggade in senast?
    Då kan du ha blivit avaktiverad från vår hemsida.
    Ring oss på Väsbyhem Kundcenter så kan vi ta dina uppgifter och kolla upp detta. Telefon nummer till oss är 08-590 98 000.

    Ha en bra dag!

  • Lösenord
    Hej, jag försökte att logga in mig, jag tror att jag glömt lösenordet,
    Även det gick inte att återställa.
    Hur får jag hjälp?
  • Hej Alireza!

    Jag kan inte hitta dig i vårt register när jag söker på ditt namn eller din e-mail.
    Ring eller besök oss i vårt Kundcenter så hjälper vi dig vidare, du når oss på telefon 08-590 98 000 eller på adress Centralvägen 1 i Upplands Väsby.

    Välkommen!

    Med vänlig hälsning
  • Hej ! Jag har glömt bort lösenordet, tacksam för hjälp att återfinna.
  • Hej Anna.

    Har du testat att klicka på länken glömt lösenord?
    Då får du en länk på din mail som är kopplad till ditt konto.
    Länken är aktiv i 30 minuter där du kan gå in och byta till ett eget lösenord. Om du vill ha hjälp av oss i kundcenter är du välkommen att besöka oss på Centralvägen 1 i Upplands Väsby. Där vi kan hjälpa dig över disk mot att du legitimerar dig.

    Ha en jättefin dag!

    Med Vänlig Hälsing
  • Hej
    Jag har glömt mitt lösenord och mitt mejl ligger fel på mitt kontot. Så när jag återställa lösenordet jag fick inget mejl. Vad ska jag göra?
  • Hej Jala!

    Du kan komma till vårt Kundcenter och legitimera dig så hjälper vi dig med ett nytt lösenord och sedan får du fylla i rätt e-mailadress så du kan ta emot dina mail i framtiden.

    Med vänlig hälsning
  • Hej
    Jag kan inte logga in på sök bostad app (jag kan logga in på hemsidan ,bara i app kan jag inte göra det idag)
    Jag har försökt flera gånger med att byta lösenord men fortfarande det går inte
  • Hej Mohammad!

    Det kan vara störningar i appen då och då.
    Prova att ladda ner appen på nytt för att få nyaste versionen.
    Försök att använda din inloggning på hemsidan helst då din registrering uppdateras på webben, och inte i appen.

    Ha en fortsatt fin dag!
  • Hej
    Tack för ditt svar
    Jag kunde logga in på appen idag.
  • Hej Mohammad!

    Tack för info!
    Vad bra att det funkar igen!

    Med vänlig hälsning
  • HEJ
    Jag kan inte gå in i sida, vad ska vi göra nu?
  • Hej Faezeh!

    Tyvärr hittar jag dig inte i vårt register när jag söker på ditt namn eller mejladress.
    Du får ringa oss och lämna fler uppgifter så får vi hjälpa dig vidare.
    Kontakta oss på telefon 08-590 98 000.

    Med vänlig hälsning
  • مرحبًا ، لقد نسيت كلمة المرور الخاصة بي ، الرجاء المساعدة وشكرا
  • Hej Rasmieh.

    Skulle du kunna skriva din fråga på engelska eller svenska? Jag förstår inte vad du önskar hjälp med.

    Vänligaste hälsningar Benjamin.
  • هذه هي صورة المرآة
  • Hej,

    Skulle du kunna skriva din fråga på engelska eller svenska? Jag förstår inte vad du önskar hjälp med.

    Vänligaste hälsningar Benjamin.
  • Jag kommer inte in på mina sidor. Loggar in mig varje vecka annars
  • Hej Christina.

    Allt ser ut att stämma med din inloggning. Kan det vara så att du har glömt ditt lösenord? Önskar du att vi skickar dig ett nytt lösenord får du gärna återkomma på vår mailadress: post@vasbyem.se.
    Där kan vi skicka dig ett nytt lösenord så att du kan logga in igen.

    Vänligaste hälsningar Benjamin
  • Jag kommer in på hemsidan, sen kommer jag inte vidare tyvärr.
  • När jag ska gå in på mina sidor, låser det sig vid Registreringsuppgifter, kommer inte vidare.
  • Hej Christina.

    Det låter verkligen märkligt. Jag rekommenderar dig att ringa in till vårt kundcenter som kommer kunna hjälpa dig. Lättare att förklara och förstå över telefon då jag ej kan finna något fel när jag kollar på din profil.

    Återkom gärna på telefon så ska vi se till att hjälpa dig.

    Vänligaste hälsningar Benjamin

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.