Missat samtal från Väsbyhem?

Om du har ett missat samtal från Väsbyhems växelnummer, 08-590 980 00, så kan du vara helt lugn med att vi kommer att försöka nå dig åtminstone två gånger till - innan vi stänger ärendet.

Vi har som ambition att alltid lämna ett meddelande i din röstbrevlåda om du har en. Då vet du exakt vem som har ringt och sökt dig och varför. Har du ingen röstbrevlåda så får du helt enkelt avvakta och vänta på att vi ringer igen.

Det såklart finnas olika orsaker till att vi försöker nå dig, men oftast är det för att du har ett pågående ärende, eller en kommande inflytt/utflytt hos oss och vi vill boka en tid eller komplettera informationen gällande din fråga/ärende.

Om samtalet inte är från växelnumret, men du ser på Eniro att numret tillhör oss, är det troligtvis någon har ringt dig från din porttelefon. Då ser det ut som att det är Väsbyhem som försökt att nå dig, men det är det alltså inte.

Håll ut. Vi hör av oss 😊
Charlotte Chef Kundservice och Uthyrning Rapportera olämpligt innehåll
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.