varmvatten

jag bor på Hagvägen, och undrar varför vi inte kan betala varmvatten efter förbrukning, som är vanligt vid era övriga hyreslägenheter????
jag har ställt frågan tidigare, och vill ha ett svar...…..

jan lindgren hagvägen 46 Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Debitering av varmvatten (IMD)


    På grund av ett tekniskt fel kan vi inte längre garantera att varmvattendebiteringen är korrekt. Vissa lägenheter får felaktig debitering och andra får ingen alls. Dessvärre finns det inte längre några reservdelar till mätsystemet vilket gör att det inte går att reparera.
    Med anledning av detta har vi från och med nu tagit bort både rabatten och den individuella varmvattendebiteringen. Du blir fortsättningsvis debiterad vanlig hyra där varmvattnet ingår.
    Vi beklagar detta och kommer att göra en utvärdering för att se om vi kan ersätta mätsystemet med ett annat för att kunna fortsätta med IMD även på din adress.

    Har du några frågor gällande denna information är du välkommen att kontakta Magnus Byberg på Väsbyhem via e-post magnus.byberg@vasbyhem.se eller genom vårt Kundcenter telefon 08-590 980 00.



    Upplands Väsby 2020-02-20


    AB VÄSBYHEM





    Yvonne Kundcenter
  • Detta gäller dessa adresser:

    ALLÉVÄGEN 16-20/RUNBYVÄGEN 13-17/TRÄDGÅRDSVÄGEN 1-7
    HAGVÄGEN 35-73
    Yvonne Kundcenter

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.